SPOTKAŁEM MOJĄ WYMARZONĄ DZIEWCZYNĘ!

23 gru 2020
297 275 wyświetleń

►INSTAGRAM: (@pawel_palion) instagram.com/pawel_palion/
❤️ Kliknij obok aby zasybskrybować kanał!: bit.ly/1RoV83b
🔥 5000 LAJKÓW = NOWY ODCINEK!
Siemka!
SPOTKAŁEM MOJĄ WYMARZONĄ DZIEWCZYNĘ!
Oglądajcie do końca 😁!
►Współpraca - email: palion@gethero.pl

Komentarze
  • ZA 4 DNI NOWA NUTA NA MILION!

    PalionPalion2 miesięcy temu
    • 😞😩😓

      Ola NowakOla Nowak12 dni temu
    • Nagrywasz na kanale

      Ola NowakOla Nowak12 dni temu
    • @Maciek B. To palion

      KRZYSZTOF YTKRZYSZTOF YT15 dni temu
    • ja się zdzwilem

      KRZYSZTOF YTKRZYSZTOF YT15 dni temu
    • Daria CieslakDaria Cieslak17 dni temu
  • Ko z 2021?

    Anna SzAnna Sz13 godzin temu
  • Ta kobieta jest głupia

    Anna WrzalikAnna Wrzalik3 dni temu
  • Ale ale!!!

    Piaskowa BurzaPiaskowa Burza5 dni temu
  • to nie twoja dziewczyna palion

    Damian HanousekDamian Hanousek6 dni temu
  • nie zrozumiałeś

    Damian HanousekDamian Hanousek6 dni temu
  • Teeeeeeeeeeeeeeee to ja jestem najpiękniejsza kobieta na świecie xd żartuję😂🤣

    Sandra SzramowskaSandra Szramowska6 dni temu
  • to jest gra pszeciesz

    psylocke kentpsylocke kent6 dni temu
  • Palion ty durniu 💔 dałam ci 500 subskrypcji

    Oliwia GrzybowskaOliwia Grzybowska6 dni temu
  • Siema jesteś)(fajny, głupi).

    Antoni gAntoni g7 dni temu
  • DX PALION

    Fabian OskwarekFabian Oskwarek7 dni temu
  • Ja się tak śmiałam

    Agata NowakAgata Nowak8 dni temu
  • Nie palionn

    Michał BednarskiMichał Bednarski11 dni temu
  • E Paweł mas otyłe jakimś dziewczynę? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🥳

    Klaudia SzatkowskaKlaudia Szatkowska11 dni temu
  • Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nie

    Marcelina NogaMarcelina Noga12 dni temu
  • dobre 😂

    K.K KosińskaK.K Kosińska14 dni temu
  • Palion ja mam hłopaka ciebie

    Wiktor KowalczykWiktor Kowalczyk14 dni temu
  • Jesteś mojm ulubiony jutuberem

    Grzegorz SzubertGrzegorz Szubert15 dni temu
  • Uwielbiam cie oglondać

    Grzegorz SzubertGrzegorz Szubert15 dni temu
  • zjadnoczone to som stany człowieku

    Teodor TrykowskiTeodor Trykowski16 dni temu
  • 9:43 £a kogo Mieszka pierwszego 1

    Milosz SananyMilosz Sanany17 dni temu
  • 6:56 ona jest jakaś przywalona naprawdę 😑

    Ciasteczko MalinoweCiasteczko Malinowe17 dni temu
  • ona kosmita

    Bogdan GregorczykBogdan Gregorczyk18 dni temu
  • To robot?

    MyLite PONYMyLite PONY20 dni temu
  • to było widać że to nie jest twoja dziewczyna

    Maja ParadowskaMaja Paradowska21 dzień temu
  • Jak nazywa się ta aplikacja

    Wiktoria KornakWiktoria Kornak21 dzień temu
  • O boże!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣”jesteś bardzo ładny kobiet!!👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

    Honey OwOHoney OwO23 dni temu
  • Ona jest ładna

    Dariusz LehmannDariusz Lehmann24 dni temu
  • Co tam się dzieje

    Kacp waerKacp waer24 dni temu
  • ty ich przecież nie masz łysolu xddd

    Dominika BrzozwskaDominika Brzozwska26 dni temu
  • XD. Love. Palion 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Oliwia BananOliwia BananMiesiąc temu
  • Wow

    iLONA StępieńiLONA StępieńMiesiąc temu
  • Wow

    iLONA StępieńiLONA StępieńMiesiąc temu
  • Wow

    iLONA StępieńiLONA StępieńMiesiąc temu
  • Wow

    iLONA StępieńiLONA StępieńMiesiąc temu
  • To jest eviebot a nie dziewczyna

    Wiktoria LisWiktoria LisMiesiąc temu
  • Chcemy ale z zapiec ty mi się nie podoba

    Artur KłodkowskiArtur KłodkowskiMiesiąc temu
  • XD ten EvieBot powiedział że lubi wąchać stopy XXD

    Beata FilekBeata FilekMiesiąc temu
  • I twoja siostra na miniaturce

    Igor MiliszkiewiczIgor MiliszkiewiczMiesiąc temu
  • PALION kocham cię ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️💕💞💓A tym nie kochasz bo ja tak

    Radosław SzczęsnowiczRadosław SzczęsnowiczMiesiąc temu
  • Człowieku nie możesz mieć dziewczyny to dla twoich widzów się zile skończy no przestaniesz nagrywać a jak przestaniesz nagrywać to będzie problem bo co my będziemy oglądać

    hania nowosiadlyhania nowosiadlyMiesiąc temu
  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Dorcia vlogDorcia vlogMiesiąc temu
  • Palion ona jest robotem w prawdziwym życiu

    Michal NocMichal NocMiesiąc temu
  • Xd Palion gada z klewerbotrm lubię cię Palion

    Lena StarzakLena StarzakMiesiąc temu
  • 🤣

    Kacper KarczewskiKacper KarczewskiMiesiąc temu
  • Jaka to apka?

    Toca x MisiaToca x MisiaMiesiąc temu
  • jak ta babka sie nazywa

    adam ligockiadam ligockiMiesiąc temu
  • A. Czemu. Ta. Twoja. Dziewczyna. Jest. Na. Niebie

    Mariola LMariola LMiesiąc temu
  • Palion sie zakohał hahaha

    Viper ViperViper ViperMiesiąc temu
  • 7:00 to nie ta strona jest głupia tylko evi XDDDD daj plis serduszko

    Anna ŻurawskaAnna ŻurawskaMiesiąc temu
  • Podobała panią podobają mi się twoje piosenki twój kanał i ten

    Tonicka MałgorzataTonicka MałgorzataMiesiąc temu
  • To jest bot

    Amelia LewandowskaAmelia LewandowskaMiesiąc temu
  • Tutaj Kubi ze stycznia dobra lecę do mcʼdonalds latającym autem

    Fan NightcoreFan NightcoreMiesiąc temu
  • 🥳🥳🥳🥳🥳🥳

    Spajkel 69Spajkel 69Miesiąc temu
  • Gkcyk

    Spajkel 69Spajkel 69Miesiąc temu
  • xd

    To Ja wojsonTo Ja wojsonMiesiąc temu
  • Lubiec cie i twoje wszystkie filmu

    siemka tu milenkasiemka tu milenkaMiesiąc temu
  • 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘Palion

    Zofia ŁoszczukZofia ŁoszczukMiesiąc temu
  • 😅😂🤣😅😂🤣haha

    Agata MorawiecAgata MorawiecMiesiąc temu
  • Ta dziewczyna to eviebot to nagrywał wojan

    Michał AbramczukMichał AbramczukMiesiąc temu
  • Wesołych świąt palion

    Michał AbramczukMichał AbramczukMiesiąc temu
  • Czemu znowu z tym chorym psychicznie botem

    Simonesso 221 robloxSimonesso 221 robloxMiesiąc temu
  • Co jest za dzięwczyną ale dziwna

    Dorota SDorota SMiesiąc temu
  • 😂😂

    Zuzia SzymańskaZuzia SzymańskaMiesiąc temu
  • Grzegorz DąbrowskiGrzegorz DąbrowskiMiesiąc temu
  • *wiedziałem że będzie eviebot XD*

    normalny człowieknormalny człowiekMiesiąc temu
  • Lol

    patrycja bartkowiakpatrycja bartkowiakMiesiąc temu
  • Palion jesteś najlepszy PLworldr ale daje kciuka w dół

    Bartek MangoldBartek MangoldMiesiąc temu
  • Przecież ona jest psychiczną

    Bartek MangoldBartek MangoldMiesiąc temu
  • Po co z taką głupią dziewczyną być

    Bartek MangoldBartek MangoldMiesiąc temu
  • P-dobra to zadajmy jej pytanie. Kocham cię Ja-yyyy to miało być pytanie

    Oliwia DworakOliwia DworakMiesiąc temu
  • 4 dni

    Wieslaw BiałczakWieslaw BiałczakMiesiąc temu
  • Piosenka ale ale jest owiele lepsza

    kozioł xDkozioł xDMiesiąc temu
  • s

    dobra esdobra esMiesiąc temu
  • jupi

    Noemi KowalczykNoemi KowalczykMiesiąc temu
  • palion muj brat muwy że cie zna to prawda

    Nelusia 123XNelusia 123XMiesiąc temu
  • JESTEŚ BARDZO ŁADNĄ KOBIETĄ

    DorPalDorPalMiesiąc temu
  • Ja jej się boje help Please!

    Helenka StanisławskaHelenka StanisławskaMiesiąc temu
  • (*.*)

    x games ytx games ytMiesiąc temu
  • Dziwna jest ta twoja dziewczyna

    Dorota FranczykDorota FranczykMiesiąc temu
  • Jgdggc

    Marzena MurawskaMarzena MurawskaMiesiąc temu
  • Wiencej otcinkuf takih😇

    Amelia BursztynowiczAmelia BursztynowiczMiesiąc temu
  • Palion

    Agnieszka PrzeklasaAgnieszka PrzeklasaMiesiąc temu
  • To Super

    Agnieszka PrzeklasaAgnieszka PrzeklasaMiesiąc temu
  • ILE MASZ LAT

    Kornelia ŻakowskaKornelia ŻakowskaMiesiąc temu
  • ALEALE

    Kornelia ŻakowskaKornelia ŻakowskaMiesiąc temu
  • Po 5 latach wbiłem milion ale ale dzienkuje za to wszystko dziewczyny możećie być serio bardzo blisko bo zapewnie wam naprawdę dobrom przyszłość

    fan rembolafan rembolaMiesiąc temu
    • Dziękuję* możecie* *dobrą

      ??????Miesiąc temu
  • Dlaczego masz 21 tysiące

    Tomasz DittmerTomasz DittmerMiesiąc temu
  • Patryk muj kolega cie zgłosil

    Szkladenk OSzkladenk OMiesiąc temu
  • Jak nazywa się ta strona?

    Owca OwcaOwca OwcaMiesiąc temu
  • Legęda mówi że evibota kiedyś nagrywano a teraz to jest żadkość

    •XxÑaømiJêżyk ØwØxX••XxÑaømiJêżyk ØwØxX•Miesiąc temu
  • Lego szczęśliwego Nowego Roku szczęśliwego szczęśliwego Nowego Roku szczęśliwego Nowego Roku

    Maurycy NowickiMaurycy NowickiMiesiąc temu
  • to jakaś strona jnternetowa

    Danuta Rutowicz RutowiczDanuta Rutowicz RutowiczMiesiąc temu
  • Ona jest stuknieta mlotkiem jak ten wiersz

    Sandra KrólSandra KrólMiesiąc temu
  • Ta głupie EVEBOT ma kuku

    Janusz SuchytaJanusz SuchytaMiesiąc temu
  • hahahahahahah

    agnieszka mieszkowskaagnieszka mieszkowskaMiesiąc temu
  • Kochm cię

    Doronia RDoronia RMiesiąc temu
  • Hi hi hi

    Doronia RDoronia RMiesiąc temu
  • Xdddd co to twoja dziewczyna??? To BOTT!!!

    Ewa MacherzyńskaEwa MacherzyńskaMiesiąc temu
  • Współczuje

    Wiktoria BrokosWiktoria BrokosMiesiąc temu
PLworld